Luminor Bank AS
Põhivaldkond: majandus
Muud valdkonnad: pangandus
Kontakt
Ettevõtte väärtused
Uudishimu – mis paneb meid tulevikku paremaks muutma
Koostöö – väärtustame meeskonnatööd ja seame meeskonna eesmärgid isiklikest eesmärkidest ettepoole
Sihikindlus – mis annab meile jõudu olla algatusvõimelised ja tegutseda
Visioon
Luminori kaubamärgi väärtus seisneb tugevates suhetes klientide ja teenustega. Usume, et tänapäeva maailmas, milles elame ja töötame, suudame luua tugeva ja kliendikeskse kultuuri, mis põhineb meie väärtustel.
Missioon
Balti riigid on erilised ning siinseid inimesi ühendavad jagatud väärtused, ühised püüdlused ja visioon. Meie inimesed väärivad päris oma panka. Panka, mis on sarnane Baltikumi endaga – dünaamiline, paindlik ja tulevikku vaatav. Iseseisev, kuid tugevam üheskoos. Meie privileeg on olla see pank!
Tahame juhtida muutusi ja omada ühiskonnas häält, kujundada majanduskeskkonda, mis arvestab tulevikuga ning anda oma panuse kodupiirkonda. Tunneme kohalikke inimesi ja ettevõtteid ning soovime olla klientide jaoks nende esimene valik ja parim partner rahaasjades. Selle tagame olles avatud, kiired ja etteaimatavad.
Statistika
Oma 870 000 kliendist koosneva kliendibaasi ja üle 2300 professionaaliga meeskonnaga soovib Luminor saada Baltikumi ettevõtete ja ettevõtlike inimeste jaoks oma valdkonna liidriks.
4Q 2023 ülevaade
- Tulude tugev kasv (kasv 33%) reinvesteeriti osaliselt IT-sse ja protsesside täiustamisse
- Maksueelne kasum kasvas 10%, kuid Lätis ja Leedus kehtestatud uued maksud vähendasid perioodi kasumit
- Klientide hoiused kasvasid 2,2%, mis sisaldas tähtajaliste hoiuste kasvu 15,4%.
- Likviidsus- ja kapitalisuhtarvud püsivad väga kõrgel tasemel (LCR 200,7% ja CET1 24,1%)
Miks peaks tudeng just Teie ettevõttesse praktikale või tööle tulema?
Meie kultuur põhineb meie põhilisele veendumusele, et muudame panganduse kaudu elusid – Luminor on siin selleks, et anda inimestele võimalus teha arukaid finantsotsuseid. Olenemata sellest, kes te olete ja milline on teie roll, saate Luminoriga kord elus võimaluse luua sõna otseses mõttes kohaliku pangadusmaailma juhtiv firma. Sellega kaasneb jõud ja võimalused dekonstrueerida ja modelleerida mitte ainult selle äri traditsioonilisi rolle ja funktsioone, vaid kogu lähenemisviisi sellele, kuidas me pangandust teeme.